Mint minden weboldal, a JóBŐRwebshop.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. Ide kattintva elolvashatod Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
Menü
Ön itt jár: > >

Szállítás

Szállítási útmutató
  • 12.000 Ft feletti kosárérték esetén ingyenes a szállítás. Alatta csak 1.190 Ft!
  • Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
  • Számunkra fontos a természet megóvása, így csomagolóanyagaink 30%-a újrahasznosított!
  • A termékek fizetése utánvéttel és előre utalással történhet. 
  • A küldemények házhoz szállítása GLS futárszolgálattal történik.
  • Személyes átvételi lehetőség a GLS CsomagPontokon. Csomapontokon kizárólag banki átutalás fizetési móddal tudunk csomagot küldeni!
  • A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás napjáról lehetőséged van egyeztetni ügyfélszolgálatunkon (hétköznapokon 9-15 óra között, telefonszámunk: +36 70 215 1123).
  • Ha külföldről rendelnél, kérlek keress meg minket előbb elérhetőségeink valamelyikén. 

 

GLS házhoz szállítás ismertető:

  • Szállítás díja: 
    • 12.000 Ft alatti kosárérték esetén: 1.190 Ft
    • 12.000 Ft feletti kosárérték esetén a szállítás INGYENES! 
  • A csomag kiszállítása munkanapokon, munkaidőben 8-17 óra között történik. 
  • A GLS futároknál lehetőség van bankkártyával fizetni!
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet.
  • A kiszállítás napján sms és e-mailes értesítést is kapsz a csomag kiszállításának várható 3 órás időintervallumáról, illetve a kézbesítő futár telefonszáma is mellékelve lesz. Ha bármit szeretnél közölni vele a kiszállítással kapcsolatban, kérjük keresd a megadott telefonszámon!
  • Ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja igény szerint tudsz rajta változtatni a GLS ügyfélszolgálatán keresztül, elérhetőségük 7-20 óra között: +36 1 802 0265
  • GLS ügyfélszolgálat elérhetősége (7-20 óra között): +36 1 802 0265
  • Felhívjuk figyelmed, hogy mi nem tudjuk utasítani a futárt, hogy melyik órában vigye ki a csomagot. Ezzel kapcsolatban kérjük keresd közvetlenül a futárt, vagy a GLS ügyfélszolgálatát. Megértésed köszönjük!

 

GLS CsomagPont: 

  • Szállítás díja: 
    • 12.000 Ft alatti kosárérték esetén: 1.190 Ft
    • 12.000 Ft feletti kosárérték esetén a szállítás INGYENES! 
  • 300 településen több mint 650 GLS CsomagPont!
  • Sms és e-mailes értesítést küld a GLS, amint a csomag átvehető lesz.
  • Értesítés után 5 munkanapon keresztül átvehető a csomag a kiválasztott csomagpont nyitvatartási idejében.
  • GLS ügyfélszolgálat elérhetősége (7-20 óra között): +36 1 802 0265
  • Kizárólag banki átutalás fizetési móddal vehető igénybe!

 

Szállítási idő

A szállítási idők a raktárállapotok alapján:

  • Raktáron: Minden raktáron lévő termékünket 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk.
  • Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktáron, viszont partnereinktől 1-2 héten belül be tudjuk szerezni. Ennek ideje változó, visszaigazoló e-mailünkben tájékoztatunk a pontos szállítási időpontról. A szállítás előtt természetesen telefonon, vagy e-mailben megkeresünk. 

Szállítás értesítés

  • Ha elkészült a csomagod és átadtuk a futárszolgálatnak e-mailben értesítünk.
  • A GLS e-mailes és sms értesítést is küld neked, amikben szintén megtalálhatod a csomagkövetéshez szükséges információkat és a pontos szállítási időpontot.

 

Mikor kaphatod meg egy napon belül a megrendelt termékeket?

  • A termék "Raktáron" van, amit e-mailben, vagy telefonon vissza is igazoltunk neked. (A raktárállapotot a termékoldalon, a fotó mellett találod.)
  • A terméket 12 óráig megrendelted: Csak akkor tudjuk még aznap elkészíteni a csomagot és átadni a futárszolgálatnak, ha 12 óráig leadod rendelést.
  • Ha előreutalással fizetnél: 12 óráig küldd el az utalás banki bizonylatát.
  • Utánvétes fizetésnél nincs külön teendőd.
  • Házhoz szállítás esetén: A következő nap munkanap. (Nem hétvége és nem munkaszüneti nap. Sajnos ilyenkor nem tudjuk garantálni a szállítást, viszont van megoldás, olvass lentebb!)
  • CsomagPont esetén: Hétvégi átvétel is lehetséges, amennyiben a kiválasztott CsomagPontl rendelkezik hétvégi nyitvatartással, ellenkező esetben sajnos nem vehető át a csomag.

Keresés