Mint minden weboldal, a JóBŐRwebshop.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. Ide kattintva elolvashatod Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
Menü

Nem sikerült a bankkártyás fizetés! Mit tehetek?

Sajnos a hetekkel ezelőtt bevezetett kettős azonosítási rendszer a bankkártyás fizetéseknél változatos problémák miatt sok esetben meghiúsul. Sok esetben még túl szokatlan és kiforratlan a folyamat, sokan nem tudják hol is keressék a kiküldött kódokat, vagy hol erősíthetnék meg a vásárlást, de az sem ritka, hogy időtúllépés miatt nem jön létre a tranzakció. A tetejében a banki rendszerek sem állnak a helyzet magaslatán, a megnövekedett terhelés miatt van, hogy teljesen lefagynak a banki fizető oldalak. 


Ha vásárlásodnál Te is ezt tapasztaltad, most leírjuk mit tehetsz.

Először is, a rendelés megérkezett hozzánk, a megrendelt terméke(ke)t pedig lefoglalta számodra a rendszerünk. Vagyis például, ha egy utolsó darabos terméket szerettél volna vásárolni, akkor azt nagy eséllyel sikerült is megszerezned. 


A rendelés tehát nem veszett el, csak a bankkártyás fizetés nem valósult meg. Azt tanácsolnánk, ha szeretnéd megkapni a rendelést, hogy keress meg minket e-mailben, vagy ügyfélszolgálati időben telefonon (munkanapokon 9-15 óra között, +3670 215 1123 telefonszámon) és változtasd meg a fizetési módot. Lehetséges banki átutalásra, vagy utánvétre is. Illetve, ha ragaszkodsz a kártyás fizetéshez, akkor tudunk számodra egy linket küldeni, amivel ismételten meg tudod próbálni az online fizetést

Keresés