Meglepetés promóciónk: extra 5% kedvezményt adunk a teljes vásárlásra 9.990 Ft feletti kosárérték esetén! A kedvezmény automatikusan jóváíródik a kosárban. 

Blog

Hogy ne legyen csalódás az online vásárlás

Zsuzsanna
Zsuzsanna
Hogy ne legyen csalódás az online vásárlás

Aki sokszor vásárol internetről valószínűleg találkozott már azzal a problémával, hogy a megrendelt termék nem éppen olyan, mint ahogy azt elképzeltük. Mit tehetünk? Olvasd el mik a lehetőségeid!

Ez sok dologból fakadhat, mind a webshop, illetve a vásárló hanyagságából is, ebben a posztban arra térünk ki, hogy a vásárlói oldalról mire érdemes figyelni mielőtt megvásárolunk egy terméket, esetünkben bőr pénztárcát, vagy táskát az interneten. Ha betartod ezeket a tanácsokat, akkor valószínűleg jóval kevesebb kellemetlenség ér, mikor leadod a rendelést, vagy kinyitod a dobozt.

Honnan tudjuk, hogy megbízható-e egy webshop?

Először is nézzük az alapokat, hogy mire kell ügyelni, ha nem akarunk internetes csalás áldozataivá válni. Minden esetben érdemes leellenőrizni, hogy a vállalkozásnak van-e elérhető ÁSZF-je, illetve adatvédelmi nyilatkozata, rendelkezik-e telephellyel és érvényes telefonszámmal, illetve e-mail címmel. Árulkodó lehet az is, hogy milyen igényességű a webshop egésze. Vannak-e termékleírások? Ha vannak, akkor mennyire bőségesek? Van-e bennük helyesírási hibák? Stb. Megtévesztő lehet sokszor a nagyon alacsony ár, amihez irreálisan magas tudást, vagy minőséget ígérnek. Ezeket az ellenőrző lépéseket érdemes mindig leellenőrizni, így kivédhetjük, hogy csalás áldozatai legyünk. Ha az ilyen alapvető elvárásoknak megfelelt a webshop, akkor térjünk rá a termékekre. Mi természetesen megfelelünk minden magyar előírásnak és jogszabálynak, nálunk bátran vásárolhatsz! :)

A poszt további részében a saját webshopunkra vonatkoznak a leírtak, de természetesen bármelyik webáruháznál is érdemes megnézni a leírtakat. Ezekben a leggyakoribb probléma forrásokat szedtük össze.

A termékadatlap és termékleírás: olvassunk és értelmezzünk

Ha már van termékleírás, akkor ne legyünk restek végigolvasni azt, mert lehet sok későbbi bosszúságtól megóv minket, ha rendesen elolvassuk. A mi termékleírásaink részletesen kiterjednek a pénztárcák és táskák anyagára, kialakítására, illetve sok esetben tisztítási és célcsoport ajánlatot is teszünk. Ezek alapján könnyen eldönthetjük, hogy ténylegesen megfelel-e igényeinknek a kiszemelt pénztárca, vagy táska. 

Tipp: mindig görgessük az oldalt a legaljára, mert lehet találunk még sok hasznos infót!

Mindig nézd meg a bőr pénztárca, táska méretét!

Rengeteg cserét bonyolítunk le amiatt, hogy sokan a kedvezőbb ár miatt a kisméretű bőr pénztárcákat vásárolják meg, viszont a méretét nem nézik meg, aztán kicsomagoláskor döbbennek rá, hogy amit vettek az bizony kicsi. Ha meg akarod óvni magad a felesleges köröktől, akkor minden esetben győződj meg róla, hogy a termék milyen méretű, ezt a pénztárcák és a táskák esetében is tedd meg. Nálunk fel van tüntetve a termék nevében, leírásában és szűrökben is, hogy mekkora. Sőt, a legtöbb bőr pénztárca kézben is le van fotózva, így is láttatva dimenzióit. 
Tipp: Táskáknál ha nagyon magas vagy, vagy alacsony nem árt megérdeklődni, hogy például milyen hosszú pánt tartozik a termékhez. 

Nézd meg miből készült!

Általános probléma, hogy nem nézzük meg ténylegesen milyen alapanyagokból készült, amit vásárolni szeretnénk. Mi minden termékünknél feltüntetjük, hogy miből készült, milyen minőséget képvisel. Sok esetben ez egy 1-2 mondatos ismertető. Hogy miért fontos ez? Például nálunk léteznek olyan bőr táskák és pénztárcák, amik különleges érési folyamaton mennek keresztül használatba vétel után, amiről feltétlenül érdemes tudomást szerezni. Egyes Blázek és Anni táskáknál emiatt külön leírásban tájékoztatunk, hogy mire számíthatsz. 

Lapozd át az összes képet! Nézd meg a videót

A termék képek is többnyire azért készülnek, hogy jobban megismerhesd a kiválasztott bőr pénztárcát és táskát. Ha már van több kép, akkor ne légy rest végig nézni mindet. Lehet találsz olyan részletet, ami nagyon tetszik, vagy nem tetszik. Sőt sok termékünknél már unboxing videókat is találsz, amik még jobban segítenek a döntésben!

Tipp: a nyíl a termék kép oldalán azt jelenti, hogy több kép is van. Erre kattintva meg lehet nézni a többit is. 

Jár-e doboz, vagy sem?

Örök kérdés a díszdoboz kérdése. Van, akinek egyáltalán nem fontos, van, aki pedig nagyon ragaszkodik hozzá. Nálunk minden női és férfi bőr pénztárcánál fel van tüntetve több helyen is, hogy jár-e hozzá doboz. Ha mindenképp ragaszkodsz a dobozhoz, keresd a leírásban és fényképek között, ha ezek egyikében sincs feltüntetve, akkor valószínűleg doboz nélkül érkezik majd a termék.

Mikor kapod meg a csomagot?

Nálunk a termékképek mellett, vagy alatt megtalálod, hogy kb. mikorra várható a szállítás. Termékeink 90%-a raktáron van, tehát 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk, viszont a maradék 10% esetében 5-8 nap várható. Sajnos sokan nem veszik figyelembe ezeket a kiírásokat, így csalódást okozhat, ha kicsit többet kell várni. Így azt tanácsoljuk, hogy semmiképp se hagyjuk utolsó pillanatra a vásárlást, mert bármi közbejöhet a futárszolgálat részéről is. Ha mégis nagyon sürgősen kell, akkor érdeklődjünk a raktárkészlet felől, hogy ténylegesen megérkezik-e a kiírt időpontban. 

Tipp: Ennél a témánál ajánljuk még, hogy nézd át a kiszállítás kapcsán a díjakat és az átvételi lehetőséget időben. 

Végül: Akciók és kuponok

Sokszor tartunk kuponos és illetve akciós outlet napokat is. Ilyenkor rengeteg reklamáció érkezik, mert a kuponokat nálunk akciós termékre nem lehet érvényesíteni. Ha szereztél egy kupont, akkor érdemes megnézni a felhasználási feltételeit, mert valószínűleg nem terjed ki minden termékre. Ezeket a leírásokat a már kupon megszerzésekor igyekszünk közölni, illetve külön menüpontunk is van már ehhez a témához. 

A webshopos is csak ember

A JóBŐR webshopban is emberek dolgoznak, így sajnos minden igyekezetünk ellenére is előfordul, hogy hibát vétünk. Hidd el, nem direkt csináljuk. Viszont, ha kiderül, hogy hibáztunk, akkor nyugodt lehetsz, a lehetőségeknek és a jogszabályoknak megfelelően 100%-osan kártalanítunk! :)

U.i.: Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nálunk e-mailben és telefonon is érdeklődhetsz.