Mint minden weboldal, a JóBŐRwebshop.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. Ide kattintva elolvashatod Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

Csak regisztrált felhasználók rendelhetnek?

  • Nem, webáruházunkban regisztráció nélkül is rendelhetsz.
  • Tedd be a kosárba a kiválasztott terméket, majd a Kosár gombra kattintva kövesd az utasításokat. 

 

Nem kaptam feldolgozó e-mailt! Mi történt?

  • Minden egyes rendelést feldolgozunk! Ezt általában a vásárlást visszaigazoló automatikus e-mailt követően küldjük el részedre, melyben tájékoztatunk a raktárállapotokról és a várható szállítási időpontról.
  • Ha nem kaptad meg, akkor valószínűleg az e-mail fiókod spamként érzékelte és a Spam mappába került. Illetve egyes e-mail szolgáltatók (Pl.: Citromail) sajnos nem tudják fogadni üzeneteinket. 

 

Kis településen élek, ide is kiszállítjátok a csomagom? Mennyibe kerül?

  • Igen, minden belföldi településre tudunk kézbesíteni.
  • A szállítási költség egységes, nincs különbség az egyes települések között. 
  • Minden rendelést ingyenesen szállítunk!
 

Mennyi a kiszállítás költsége?

  • 12.000 Ft feletti kosárérték esetén: INGYENES
  • 12.000 Ft alatti kosárérték esetén: 1.190 Ft
 

Külföldről szeretnék rendelni, megoldható?

  • Természetesen. Ebben az esetben kérlek keress meg minket telefonon, vagy e-mailben és egyedi ajánlatot adunk a szállítási költségre.
 

Hogyan lehet a JóBŐR webshopban fizetni?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
  • Utánvét - átvételkor fizetsz készpénzben a futárnak. (Max. 500.000 Ft / csomag értékig.)
  • Új! A GLS futároknál átvételkor már bankkártyával is fizethetsz. Ha ezt a lehetőséget választanád nincs külön teendőd, csak jelezd a futár kolléga részére kézbesítéskor. 
  • Egyes GLS Csomagpontokon is elérhető a bankkártyás fizetés, ezt kiválasztáskor láthatod a csomagpont neve mellett.
  • Átutalás - előre átutalhatod internetes bankodból a rendelés végösszegét a bankszámlánkra. A rendelés értéket kizárólag Forintban fogadjuk el. Külföldi bankszámláról történő utalás esetén nem áll módunkban fedezni a felmerülő banki költségeket. Csak pontos és teljes összeg kifizetése esetén teljesítjük a rendelést.

Hogy működik az Átutalásos fizetés?

  • A fizetési módokban kiválasztod, mint lehetőséget.
  • A rendelés után legkésőbb egy munkanapon belül visszaigazoljuk a rendelést.
  • A visszaigazolás nem az automatikus rendelés után kapott üzenet.
  • A visszaigazoló e-mail tartalmazza:
    • hogy a termék(ek) valódban raktáron van-e, 
    • hogy lefoglaltuk Részedre,
    • az utalási információkat 
    • az utalandó összeget
  • A fizetés sikerességéről minden esetben tájékoztatunk.
  • Ha megkaptuk a befizetést a csomagot egy munkanapon belül átadjuk a GLS futárszolgálatnak.
  • Ha sürgős a csomag akkor az utalási bizonylatot küldd el részünkre és akár még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak rendelésed. (Kérjük vedd figyelembe, hogy munkanapokon csak a 12 óráig eljuttatott bizonylatok esetében tudjuk csak átadni a csomagot a futárszolgálatnak.)
  • A rendelés értéket kizárólag Forintban fogadjuk el. Külföldi bankszámláról történő utalás esetén nem áll módunkban fedezni a felmerülő banki költségeket. Csak pontos és teljes összeg kifizetése esetén teljesítjük a rendelést.

 

Fizethetek-e bankkártyával?

  • Igen, minden GLS futárnál tudsz bankkártyával is fizetni átvételkor, ha a csomagot utánvéttel kérted és házhoz szállítással.
  • Igen, ha a GLS csomagpontnál lehetséges bankkártyás fizetés. Ez minden esetben jelezve van a Csomagpont neve mellett kiválasztáskor. 
  • Webáruházunkban egyelőre nincs bankkártyás fizetési lehetőség, kérjük válaszd a fenti két lehetőség egyikét, ha mégis kártyával szeretnél fizetni. 

 

GLS Csomagpontos csomag esetében fizethetek?

  • Nem, csak banki átutalással érhető el ez a szállítási mód.
 

Kapok számlát a megrendeléseimről?

  • Természetesen igen!
  • Magyar áfás számlát küldünk.
  • A számlát minden esetben kinyomtatva a csomagban küldjük el részedre. 
 

Mikor kapom meg a rendelésemet?

  • Webáruházunkban a következő elérhetőségi státuszok fordulnak elő:
    • Raktáron: megrendelésed munkanapokon 36 órán belül átadjuk a futárnak, aki a következő munkanapon kézbesíteni is fogja. Amennyiben 12 óráig megkapjuk a rendelésed, garantáltan tudjuk szállítani a következő munkanapon.
    • Rendelhető: megrendelésed munkanapokon 8 munkanapon belül átadjuk a futárnak.
  • Ha a termék elérhetőségnél Érdeklődj!/Elfogyott felíratott látsz, írj e-mailt vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a pontos információért!

 

Kapok értesítést a szállítás idejéről? 

  • Amint rendelésed becsomagoltuk és átadtuk a GLS futárszolgálatnak e-mailben értesítünk. Várhatóan következő munkanapon érkezik meg a csomag, amelyről sms és e-mailes értesítést is kapsz a GLS futárszolgálattól.
  • A GLS futárszolgálat a feladást követően e-mailben tájékoztat, majd a kiszállítás napjának reggelén újabb e-mailt, illetve sms-t küldnek a kiszállítás várható 3 órás intervallumáról. 

 

Felhív a GLS futár kiszállítás előtt?

  • Alaphelyzetben, ha nincs semmi probléma, akkor nem hív fel a futár kiszállítás előtt.
  • Viszont az e-mailekben és az sms értesítőben is jelzik számodra 3 órás intervallumban a kiszállítás időpontját és elküldik részedre a kézbesítő futár telefonszámát is, amin lehetőséged van egyeztetni a kiszállításról.
  • Ha mindenképp ragaszkodsz a kézbesítés előtti telefonhíváshoz jelezd részünkre és az sms értesítő helyett telefonálást kérünk a csomagodhoz. 
 

Módosíthatom-e a kiszállítás időpontját?

Igen, a GLS minden esetben küld egy e-mailt a feladást követően a helyesen megadott e-mail címedre, amiben lehetőséged van a kiszállítást megelőző napon kiválasztani a megfelelő munkanapot. Vagy keresd a GLS Ügyfélszolgálatát.

 

Személyesen is átvehetem a rendelésem?

  • Személyes átvételre a 650 GLS Csomagponton van lehetőség.
  • A megrendelőlapon tetszőlegesen ki tudod választani a neked megfelelőt. 
  • Telephelyünkön sajnos jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.
 

Telefonon vagy e-mailben is leadhatom a rendelésem?

  • Igen! Hívj minket (+36 70 215 1123, H-P 9-15 óra között) vagy írj E-mail-t. 
  • Amire szükségünk van a rendelés rögzítéséhez:
    • Pontos neved,
    • Számlázási és szállítási címed,
    • Mobiltelefonszámod a sikeres kiszállítás érdekében, 
    • Termék(ek) megnevezése és darabszáma (cikkszáma, mérete, színe stb.).

 

Házhoz szállítást kértem, de sajnos nem tudtam átvenni a csomagot! Mit tegyek?

  • Kétszeri kiszállítást garantálunk. Ha nem sikerült átvenned a csomagot, akkor a futár a következő munkanapon megkísérli újra kiszállítani Neked.

 

Nem kaptam meg a csomagomat időben! Mi a teendő?

  • Ha a termék raktáron van és jeleztük részedre, hogy a feladás megtörtént, akkor keress meg minket, vagy a GLS ügyfélszolgálatát.
  • Ha nem kaptál értesítést, hogy a csomagodat feladtuk, akkor valószínűleg készlethiányos állapotban van. Erről viszont minden esetben tájékoztatunk a rendelés leadása utáni napokban.
 

Mi a teendő akkor, ha nem tetszik a termék, vagy sérült, hibás?

  • A kézhezvétel után ha 30 naptári napon belül visszaküldöd nekünk, akkor mi visszafizetjük a termék árát és a szállítási költséget, ám ebben az esetben a szállítási költséget Neked kell állnod.
  • Meghibásodásokkal, garanciális kérdésekkel kapcsolatban a Garancia oldalunkat olvasd el, vagy keress meg minket e-mailen, telefonon és készséggel állunk rendelkezésedre.
  • Nem áll módunkban sérült, a kipróbáláshoz szükségesnél több használatot elszenvedett terméket cserélni, illetve annak árát visszafizetni. 
 

Nem találtál választ? További kérdésed van?

  • Amennyiben nem találtál választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd (+36 70 215 1123) ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9-15 óra között, vagy küldj üzenetet.

Keresés