Elállás és garancia
ELÁLLÁSI JOG - Nem tetszik a termék? Nincs rá szükséged mégsem? Elnél elállási jogoddal?
Nálunk a törvényben meghatározott 14 nap helyett 30 nap áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd szükséged van-e a termékre!
Az elállás menete a következő magánszemélyek számára:
- Ha nem vagy elégedett a termékkel, vagy egyszerűen meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, akkor élhetsz elállási jogoddal.
- Indok nélkül elállhatsz, nem kérünk semmilyen magyarázatot, hogy miért nem tartasz igényt a termékre.
- A csomag kézhezvételétől 30 napon belül bármikor meggondolhatod magad és visszaküldheted részünkre.
- Ha letelt a 30 naptári nap az átvételt követően, akkor sajnos már nem áll módunkban elfogadni elállási szándékod!
- Bár nincs ilyen kötelezettséged, annyit kérünk, hogy jelezd részünkre e-mailben (info@joborwebshop.hu), hogy szeretnél elállni a rendeléstől. Csak azért kérjük ezt, nehogy valami félrecsússzon a csomag átvételénél részünkről.
- Ha megkeresel minket, válasz e-mailben küldünk részedre egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve és aláírva kérünk a termékkel együtt visszajuttatni.
- Az elállási nyilatkozatot innen is letöltheted.
- A terméket sértetlenül, lehetőleg a csomagolásával együtt küldd vissza ajánlott levélként, vagy regisztrált küldeményként. Azért kérjük így, hogy a feladás ténye bizonyítható legyen egy esetleges vesztés esetén, illetve meg lehessen kerestetni a küldeményt.
- A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Utánvétes és Postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Amint visszaérkezik hozzánk a termék e-mailben tájékoztatunk.
- 1-14 munkanapon belül visszafizetjük a termék vételárát és ha volt, akkor a szállítási költséget is, az elállási nyilatkozatban kért módon.
- Kérjük a terméket új állapotban, csak a kipróbáláshoz szükséges használattal juttasd vissza. Ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani a teljes vételár visszafizetését.
- További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.
CSERE - Cserélnéd a terméket egy másikra?
- Webáruházunkban van lehetőség cserére is! Amennyiben cserélni szeretnél, kérjük írj egy e-mailt, ami tartalmazza a rendelésed számát és hogy mit szeretnél cserélni az alábbi e-mail címre: info@joborwebshop.hu
- A csere kizárólag új, nem használt termék esetében kérhető a vásárlást követő 30 napon belül! Ezen túl sajnos nem áll módunkban kicserélni a terméket.
- Kérd 1290 Ft-ért cserekocsi szolgáltatásunkat!
- A továbbiakról válasz e-mailben tájékoztatunk!
GARANCIA - Valami probléma van a termékkel? Hibás?
- Minden termék esetében a Magyarországon érvényben lévő szavatossági jogszabályoknak megfelelően járunk el. Minden termékre 2 év kellék- és termékszavatossági jog érvényes.
- Pénztárcák, táskák, övek esetében 2 év kellékszavatosság érvényes. A vásárlástól számított első 6 hónapban elegendő csak a hibát jelezni részünkre. 6 hónapot meghaladóan viszont annak bizonyítása, hogy a hiba gyártási hiba eredménye a Vásárlót terheli.
- A garancia kizárólag csak gyártási hiba esetén (a gyártás és eladás során már fennálló), vagy a gyártási hibából (anyaghiba, varráshiba stb.) eredeztethető károk esetén érvényesíthető.
- A garancia nem vonatkozik a helytelen használatból eredendő sérülésekre, külső fizikai hatás miatti sérülésekre, illetve a használat során kialakuló elavulásra sem. Pénztárcák esetében a garancia nem vonatkozik a túlterhelés (túl sok aprópénz, papír helyezése a pénztárca zsebeibe) okozta sérülésekre. Tipikus túlterhelés okozta sérülések: aprótartó oldalán szakadás, aprótartó patent szakadás, pénztárca belső szerkezetének deformitása, kártya és irattartó zsebek szakadása stb.
- Amennyiben úgy gondolod, a termék rejtett gyártási hibája okozza a problémát jelezd részünkre az alábbi e-mail címen: info@joborwebshop.hu
- Amennyiben a problémát valóban gyártási hiba okozta, akkor elsősorban javítást, vagy cserét lehet igénybe venni a hiba jellegéből adóadóan. Ha a javítás nem lehetséges, akkor kérhető csere ugyanarra a termékre. Ha a csere sem megoldható, akkor kérhető levásárlás, vagy a termék árának visszafizetése.
- Mire lesz szükség a garancia/kellékszavatosság intézéséhez?
- E-mailben kérjük küldd el részünkre a vásárlásról kiállított számla szkennelt verzióját, illetve a tapasztalt hibáról egy leírást és lehetőleg 2-3 db fényképet.
- Görgess lentebb a jogszabályok pontosabb leírásáért!
- További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.
Dokumentum helye